środa, 22 kwietnia 2015

Książki, wszędzie książki!
 
 
Cześć! Tak jak pisałam ostatnio- dzisiaj o moich książkach :D Miłego czytania!
Moja biblioteczka
 
1."Złodziejka książek"-Markus Zusak
2."Bella i Sebastian"- Nicolas Vanier
3."Opowieści przygodowe"
4."Czarownica z Funtinel"- Albert Wass
5."Złote myśli. Mój skarbczyk sekretów."
6."Małgorzata Musierowicz na gwiazdkę"- Małgorzata Musierowicz
7."Za minutę pierwsza miłość"- Hanna Ożogowska
8."Galop'44"- Monika Kowaleczko- Szumowska
9."Kobieta na krańcu świata 2"- Martyna Wojciechowska
10." Podróże życia"
11."Wybrani"-C.J.Daugherty
12."Dziedzictwo"-C.J.Daugherty
13."Zagrożeni"-C.J.Daugherty
14."Zbuntowani"-C.J.Daugherty
15."W śnieżną noc"-John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
16."Zostań, jeśli kochasz"- Gayle Forman
17."Wróć, jeśli pamiętasz"- Gayle Forman
18."Tajemnica Diabelskiego Kręgu"- Anna Kańtoch
19."Aż po horyzont"-Morgan Matson
20."Najpiękniejsze opowiadania dla dziewczynek"
21."Sebastian, czyli przygody błazna"-Philip Caveney
22."Obsydian"-Jennifer L. Armentrout
23."Onyks"-Jennifer L. Armentrout
24."Opal"- Jennifer L. Armentrout
25."Ja, diablica"- Katarzyna Berenika Miszczuk
26."Ja, anielica"- Katarzyna Berenika Miszczuk
27."Magiczne Drzewo. Tajemnica Mostu."- Andrzej Maleszka
28."Świat i natura"
29."Wielka księga ogrodów"- John Brookes
30."Ssaki drapieżne"
31."Dynastie Europy"
32."Polska. Dzieje wojenne"
33."Ilustrowana księga wiedzy"
34."Polskie akweny i wodospady"
35."Chcę wiedzieć-dlaczego"
36."Encyklopedia ptaków"
37."Ilustrowany słownik matematyczny dla uczniów"
38."Poznaj wszystkie kraje świata"
39."Encyklopedia dla dociekliwych"
40."Wielki słownik frazeologiczny"
41."Dzieje kultury muzycznej"
42."Słownik języka polskiego"
43."Słownik ortograficzny"
44."Duży słownik szkolny. Angielsko- Polski. Polsko-Angielski"
45."Ludzie bezdomni"-Stefan Żeromski
46."Wypadek"-Danielle Steel
47."Baśnie i legendy"-Henryk Sienkiewicz
48."Wzory listów angielskich"
49."Podróże z moją ciotką"-Graham Greene
50."Dzieje literatury polskiej"-Julian Krzyżanowski
51."Śladami pisarzy"-M.Warneńska
52."W bitwie o Anglię"-Eugeniusz Banaszczyk
53."Stendhal. Dzieła wybrane1"
54."Stendhal.Dzieła wybrane 2"
55."Stendhal.Dzieła wybrane 3"
56."Stendhal.Dzieła wybrane 4"
57."Stendhal. Dzieła wybrane 5"
58."Absolwenci"- Erich Segal
59."Lyrics in English"-Leon Leszek Szkutnik
60."Poznań"
61."Moja księga bajek"
62."365 Bajeczek o zwierzętach"
63."Latający kufer"-H.Ch. Andersen
64."Thumbolina"-H.Ch. Andersen
65."Opowiedział dzięcioł sowie"-Jan Brzechwa
66."Agatka. Zabawa w udawanie."-Marcin Przewoźniak
67."Martynka. Najlepsze przygody"- Wanda Chotomska
68."Opowiadania z morałem"
69."Wędrowcy"-Joanna Papuzińska
70."Nieznane przygody Mikołajka"- Gościnny&Sempe
71."Diamentowy pościg"- Krzysztof Petek
72."Witia Malejew w szkole i w domu"-N.Nosow
73."Pamiętnik papieskiego anioła"-Paweł Zuchniewicz
74."Baśnie na dobranoc"-Hans Christian Andersen
75."Mój sekretny jednorożec. Wyjątkowy przyjaciel"-Linda Chapman
76."Śląskie z dzieckiem"-Anna Dudzińska
77."Baśnie z czterech stron świata"
78."Kronika Polski 1"
79."Kronika Polski 2"
80."Życie świata"
"Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy" Magdalena Samozwaniec

Do następnego! :D 
 


1 komentarz:

  1. Z tych wszystkich czytałam:"Wybrani"; "Dziedzictwo"; "Zagrożeni"; "Zbuntowani"; "Zostań, jeśli kochasz"; "Obsydian"; "Onyks"; "Opal". Możliwe, że jakąś przeoczyłam. Ja posiadam więcej ebook'ów zamiast normalnych książek, ale dążę do tego, aby to się zmieniło. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń